Nekad ISACJO | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ISACJO

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Isac1515

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isac Johansson. Han är 24 år gammal och kommer från Luleå. Sedan tidig ålder har Isac varit intresserad av att bli polis. Han fick tanken om att bli polis när hans brorsa blev skjuten av kriminella. Isac var bara sju år gammal när det hände, och han har PTSD efter detta fruktansvärda event. Isac brukade alltid leka tjuv och polis med sina vänner och det var altid han som var polis. Isac har en dröm om att bli en målare och bli rik men han vet att det ej kommer hända. Isacs målningar är inte direkt toppkvalitet. Hans målningar är kanske värda ungefär 10kr men du har han tur. Isac gick samhällsprogrammet på gymnasiet. Han jobbade hårdas i klassen och pluggade altid på hans fri tid med drömmen om at bli polis. Isac har nu gått klart gymnasiet med bästa betyg i klassen och förhoppningsvis kommer han att klara polis utbildningen. Isac har kontaktat många kommuner för polisutbildning, och det är bara en som har accepterat hans ansökan. Isac ska nu flytta till staden unive och påbörja sin polisutbildning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kommer vara polis på denna server, Om inte det så får jag hitta något annat. Det som gör min karaktär unik är hans betende och hur han pratar med folk. Han brukar ljuga ofta och skoja mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartiets vinst är ej som det låter. Man försöker inte att det ska vinna men man bryr sig ej om det gör det. Altså att man inte blir arg om motpartiet vinner

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft. Du ska täna som att det är riktiga livet, Tillexempel ska du inte springa runt och slå folk. det hade du inte gjort i riktiga livet och det är orealistiskt. RDM Står för random death match. Det innebär att du dödar någon utan anledning. tillexmepl attt du står uppe på maze bank och skjuter folk helt utan anldning. 3. Vdm Står för vehicle death match. Det innebär att du dödar någon med ditt fordong som att köra på dem. Power gaming är att du gör allt för makt och pengar. Om du blir skjuten så håller är du i ditt inventory så polisen ej kan ta ditt vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har massor. Har spelar på Vation, ortenwave, solsidan, secret city och denna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Neeeej

Nekad, Precis tillbaka ifrån en p ban samt indragen medlem du får vänta 6 Dagar till från o med idag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka