Nekad IsacGJ | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IsacGJ

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Isac_gj#1336

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronaldo Jonsson och han är 23 år. Ronaldo är svensk och han har bott i Sverige i hela sitt liv. Som liten så bodde han med sin mamma, pappa och sin bror. Hans uppväxt var bra för det mesta förutom att hans familj hade lite ont om pengar. Ronaldo ville såklart hjälpa till med att dra in pengar, och för att få in pengar så gjorde Ronaldo några olagliga saker för att få ihop lite snabba pengar. Detta ledde till att Ronlado fick sitta ungdomsanstalt. Efter han hade suttit ungdomsanstalt så bestämde han sig för att sluta göra olagliga saker och försöka få in pengar genom vanliga jobb.
Ronaldo är en väldigt framåt kille som har ganska så starka åsikter, han säger ofta vad han tycker. Men han kan även vara trevlig ibland också. Hans största intressen är bilar och fotboll. Han älskar att åka bilar och jobba med bilar. Han har spelat fotboll hela sin uppväxt så han har fortfarande ett stort intresse för det. På fritiden så brukar han vara med sina vänner och spela mycket fotboll. Hans dröm är att få ihop tillräckligt med pengar för att köpa sin drömbil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och social rp. Jag kommer även att vara ganska aktiv. Har spelat en del rp förut och varit medlem på andra servrar förut, så jag vet hur man rpar ganska bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan vara att om man till exempel blir rånad av någon som riktar vapen mot dig så ska man låta han råna dig. Du ska liksom inte bara börja slå han eller försöka springa. Du ska helt enkelt vara okej med att det inte alltid går din väg.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom streamers och sen hade jag några polare som spelade på den.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars Nekas din ansökan pär automatik.

Tillbaka