Nekad IsacGJ | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsacGJ

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Isac_gj#1336

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronaldo Jonsson och han är 23 år gammal. Han kommer från Stockholm. Han är en ganska så framåt och säger ofta vad han tycker. Men han kan även vara väldigt schysst. Hans största intressen är bilar och fotboll, han gillar även pengar väldigt mycket. Han bryr sig inte speciellt mycket om hur han drar in pengar så länge det han gör betalar bra. På fritiden så hänger han med polare och åker mycket feta bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp, jag är även inne på servern mycket. Så om jag har skaffar något jobb som är viktigt för servern så kommer jag att vara tillgänglig ganska mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. om det är någon som har en kniv mot din hals och ska råna dig så ska man gå med på det. Så om rånaren t.ex. ber dig föra över pengar så ska man göra det eftersom att rånaren har en kniv mot din hals.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom många streamers och polare som spelade på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka