Accepterad Isacgamer1420 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isacgamer1420

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Frånberg

Vad är ditt discord namn? isacfranberg

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ahmed abdul och han är 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är 24 år och har alltid haft lätt för praktiskt arbete. Han trivs med att jobba, ta ansvar och ha tydliga rutiner i vardagen. Ett av hans största intressen är att köra bil, eftersom det ger honom både frihet och lugn. Han ser arbete som något viktigt och vill klara sig själv och stå på egna ben. Framtidsplaner: I framtiden vill han fortsätta arbeta och utvecklas inom ett yrke där bilkörning ingår, till exempel inom transport, service eller liknande. Han vill bygga upp en stabil ekonomi, spara pengar och skapa ett tryggt liv. På längre sikt hoppas han ha ett jobb han trivs med, en egen bil och en vardag med balans mellan arbete och fritid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och respektfullt RP som både utvecklar min egen karaktär och skapar möjligheter för andra. Jag gillar att ta initiativ till nya händelser utan att ta över, och bygger gärna vidare på det andra gör. Jag skapar karaktärer med tydliga drivkrafter och bakgrund så att det uppstår naturliga konflikter, samarbeten och sidoberättelser som gynnar hela servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du kan låta din karaktär tappa kontrollen, göra misstag eller hamna i underläge när det passar scenen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag lämnade under en handling t ex när jag blev rånad det blev 7dagars ban

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? För mig innebär Universe-serverns regler att man ska visa respekt, hålla sig till karaktären och spela på ett sätt som gör RP:t bra för alla. Man använder bara den information karaktären faktiskt har, man powergamar inte och man försöker skapa scener som känns rimliga. Gör man något dumt i RP så tar man konsekvenserna och man håller OOC och IC tydligt isär.”

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och seriös spelare som tar RP på allvar. Jag är aktiv, följer regler och tycker det är viktigt att alla har roligt. Jag är bra på att samarbeta, kan ta både vinster och förluster i RP och försöker alltid bidra till en realistisk och positiv spelupplevelse på servern.

Hej! Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt. Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej! Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt. Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Kan du snälla svara så jag inte bli nekad

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka