Nekad Isacc | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isacc

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953936538/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b3a369a

Vad är din discord tagg? isac#7758

Vem var det som bannade dig? Tror det var Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: abt-rs6-r-shot-by-auditography.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag minns rätt så ansåg Limpis att jag var medveten om att de skedde poliskorruption.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingenaning då jag hade lämnat servern 4-5 dagar tidigare och testade logga in för några månader sedan och då stod the följande "Poliskorruption".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är de det då jag inte fått de förklarat, men om det är något jag har gjort otroligt fel kommer jag gottgöra det till 100%.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga riktiga bans utan sv-bans. Är en ordenligt rp:are.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft en dialog med Limpis

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, det har jag. Ha en dialog med Limpis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Jag ber om ursäkt för att jag inte kan ordna en bild på bannen, har svårt att ladda upp den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka