Accepterad Isac30 | Whitelist ansökning [Wilma | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isac30

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198833458999/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac ferm

Vad är ditt discord namn? grodnudel#3884

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Perssonhan är 20 år gammal och hans barndom var inte så bra när hans mamma knarkade och drack alkohol så han började att sno saker från personer. första sak han snodde var en moped, pengar och nycklar nu så håller han på så som sin Mamma, Hans dröm nu är att kunna leva på det kriminella livet han är glad & ledsen, Han blir väldigt lätt arg fast han är glad han gillar bilar ochh motorcyklar och att åka snabbt han gillar hundar. Han är singel men vill inte bli tillsamans med någon föra att han inte vill bli sårad

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker om att rpa och att hitta nya vänner. jag vill köra med min vän som är white listad på denna server och säger att det är en väldigt bra server och vill få ett job på servern. Jag vill hitta en bra server att spela på jag har spelat på många servrar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att det är en väldigt bra server och är sugen på att spela med mina vänner och ha bra rp med andra personer

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom mina vänner och från framsidan på fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bra rp nivå och rpa roligt ha roligt jobb och nya vänner ha vädigt kul och att inte förstöra rp för de andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu kör jag inte på någon server alls.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka