Accepterad Isac30 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isac30

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198833458999/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac ferm

Vad är ditt discord namn? Nudel99#1002

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Persson. Han är 21 år gammal och är född 23:e januari Peter kommer från en liten by när han fyllde 10 år så gick hans pappa bort då han blev skjuten när han jobbade som polis Petter har alltid lekt med polisbilar som liten och när hans pappa gick bort så tänkte han att han ska också bli polis när han blir stor vid 15 års ålder så gick de väldigt bra för han i skolan och hade topp betyg i alla ämnen. efter gymnasiet så fick han jobb på en bilfirma och sälja bilar men han har fortfarande kvar drömmen om att bli polis nä han flyttade in till staden så fick Peter jobb hoss securitas och sedan jobbade han på bilfirman men sedan dog hans mamma och han flyttade för att ta hand om familjen då de var en väldigt tuff tid Men nu flyttar Peter tillbaka till staden.

Peter är en väldigt omtänksam person och gillar att jobba och vara med sina vänner

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att har bra rp nivå kan bidra till många roliga scenarion
Hitta nya roliga vänner

Var medlem på servern för ett tag sedan men mitt discord konto blev hackat och blev tvungen att göra ett nytt konto

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker det är en bra server och den är rolig att spela på

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom mina vänner och från framsidan på fivem För ett tag sedan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas som person och hitta nya vänner och ha allmänt kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det viktigaste är att ha roligt men det vore kul att skaffa nya vänner, sedan vore det ju roligt om man kunde tjäna en lite pengar då och då.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag Spelar inte på några andra servrar för tillfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Tillbaka