Nekad isac201000 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isac201000

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198900970325/

Vad är ditt namn i verkligheten? isac

Vad är ditt discord namn? mango#0515

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Karl Johansson. Karl bodde med sin mamma och pappa tills Karl var 6 år, pappan drog från Karl och mammans liv till en annan tjej och Karls mamma klarade inte av det så hon blev sjukare, sjukare efter varje liten sekund. Karl flyttade till ett barn hem där han år gröt till frukost varje dag tills han tröttnade och inte ville äta mer frukost, men det ville inte Johan och Nils heller äta mer gröt, så dom gick och satt sig i sina rum. på rasten dagen efter så satt Karl på en bänk då kom Johan och Nils och sätte sig brevid och Karl brydde sig inte men tillslut så frågade Johan, Karl vad du gör på barnhemmet- då sa Karl att hans mamma hade blivit sjuk och dött och hans pappa lever fast han är hos en annan tjej. Så dom började att vara (leka) på rasterna och ibland körde dom kurragömma och ibland tagen. efter 2 år så bestämmde Karl, Johan och Nils att rymma från barnhemmet, en kväll så rymmde dom och dom sprang jätte fort och långt tills dom hittade en bondgård med hö i då sov dom i den en natt. Då började dom bråka, bråka mer och mer varje dag tillslut så gick Johan och Nils sin väg Och Karl sin väg. efter 1 dag så kom det en tant som ville adoptera Karl och sendes har Karl bott där....

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att sen kunna bli kriminel och utföra scenarion tillsammans med andra kriminel spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många bra staffs med många pers bra RP och roliga scenarion som händer hela tiden

Hur hittade du Unive? Genom vänner hittade jag unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att min egna rp ska bli bättre och andra + jag vill sprida glädje till alla som spelar på denna super, super bra server!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli medlem på servern skaffa job och så småning om gå med i gäng....

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på en annan server just nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar.

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Hittar ej i dc och utvecklar mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka