Nekad isac201000 | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isac201000

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198900970325/

Vad är ditt namn i verkligheten? kim

Vad är ditt discord namn? hej hej#0515

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Abdi Svensson är en snäll,bussig och rolig person som gillar bilar Te.x som Bmw, Audi och Mercedes. Abdis dröm jobb är meko men han vill bli medlem som han kan senare gå med i ett gäng elr mer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har hört att det är en bra server med många staffs och personen och är snälla och trevliga!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många personer, många staffs , rolig server, många gäng, många bilar.

Hur hittade du Unive? Te.x genom streamers och vänner så har jag ju kollat lite själv vad som finns för serverar och denna var den med mest folk på så jag valde denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa jobb och bli medlem småningom bli kriminel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att sprida glädje till alla som spelar på server så dom kan fortsätta sprla på server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men jag spelar ibland på en annan server med min vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka