Nekad isac201000 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isac201000

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198900970325/

Vad är ditt namn i verkligheten? isac heter jag men på steam konto är min pappas

Vad är ditt discord namn? hej hej#0515

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi Svensson och jag bor med mina föreldrar och är född 2001-11-11. min mamma gillar att baka, städa, laga mat och jobba på sitt kontor jobb, min pappa gillar att jobba på sitt jobb med asfalt och min pappa är 52 år gammal och min mamma är 51 år gammal. jag kommer från jönköping och har flyttat in till unive. och jobbar som repporter just nu men om jag blir medlem så kommer jag söka till meko, polis, bil säljare elr bli kriminel.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för det är en bra server och bra regler i staden och många bra staffs, många pers i stan. snälla pers som är i stan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? typ det jag skrev på Varför ska just du bli Medlem på Unive? att många pers är snälla te.x

Hur hittade du Unive? twitch, vänner, youtube och tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa jobb, vänner och få medlem rollen, sprida glädje åt alla (så småningom bli kriminell)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? lite som jag skrev på Vad har du för mål med ditt rollspel? te.x att jag kommer försöka bli kriminel och sprida glädje

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men jag har ju spelat på te.x ortenwave

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka