Nekad isac201000 | Medlem ansökning[casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

isac201000

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198900970325/

Vad är ditt namn i verkligheten? isac

Vad är ditt discord namn? hej hej#0515

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karl johansson och han lever själv inga vänner, han försöker bli medborgare i stan. När Karl var liten så lämnade han pappa honom och hans mamma klarade inte av mig då bestämmde jag mig för att leta hus om det var nån jag kunde stanna hos ett tag men det ville dom inte för jag var så smutsig och inte dushat på ett tag när jag inte har haft ett hus på länge så dom fick jag fortsätta sova på gatan. fast sen efter ett tag när blev Karl äldre, äldre då tog han tag i sitt liv han sökte till mekonomen och falk och nu kanske kriminell så småning om. Och nu är Karl Jhansson 21 år gammal så nu klarar han sig på egen hand. Karls intressen har alltid varit bilar te.x Qpark, Mekonomen, köpa bilar och sen sälja bilarna för mer pengar, falk, Bennys. När Karl blir medborgare eller om han nån gång blir det så ska han bli kriminell och gå med i nåt gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att bra staffs och många pers så det är roligare och rp:a och det finns snälla personer som sprider glädje på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Te.x som jag skrev att det finns många staffs som är snälla och bra och för det andra så finns det andra spelare som försöker sprida glädje till andra folk.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive själv men jag visste inte så mycket om Rp (FiveM) då som jag bara gick in på nån servern och sen när jag började kolla på folk som streamade gta på twitch så började jag också på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka sprida glädje till alla så dom känner sig trygga på servern och att jag vill bli medborgare och så småning om bli kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att mitt rp:ande ska blir bättre och bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte en aktiv deltagare i en annan server i tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar jag ska inte fråga om staffsen kan läsa den.

Tillbaka