Nekad .(ISAC). | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? .(ISAC).#0586

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Andreas Svensson beskrivs som en snäll, omtänksam, glad, rolig, driven, och bestämd person. Han gillar att vara med kompisar, han gillar fordon med. Fast mer som ett intresse istället. Just nu har han ett hus, fortfarande ingen bil men det ska han köpa. Antons planer är ju att köpa en riktigt frän bil men först måste han få tag i pengar. Han gillar ej att bråka eller ha konflikter med folk, utan bara vara snäll och helst vara vän med så många som möjligt. Hans favorit mat är pizza, det brukar han käka typ 5 gånger i veckan. Margarita är hans favorit, men kebab pizza kan också vara skit gott ibland. I Antons förra stad hade han många vänner, men han kände för att flytta där ifrån för att det var så mycket problem och stök i den. Men hoppas att han kommer trivas mera i denna stad. Hans dröm jobb är bil firman chef, han tycker det är så roligt att bestämma på ett yrke. Den kriminella världen vill han hålla sig så långt borta ifrån som möjligt Andreas hade en kusin som var kriminell och han fick sitta inne i 25 år, Andreas vet att det slutar antingen med fängelse eller döden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och social rp. Att vara medlem kommer göra att jag kan lära känna na människor och kunna skapa roliga scenrion så att rpen blir roligare för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario ska vara roligt för båda parterna och att man inte ska gå för att vinna varje scenario för det dödar rpen lite.

Hur hittade du Unive? Har varit medlem och krim m.m innan men har inte kört seriöst på Unive på länge men vill börja igen för att lära känna na personer.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka