Accepterad .(ISAC). | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? annkrinettan

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lennart Olsson och är 35 år gammal. Lennart har jobbat inom olika yrken såsom Mekonomen, vianor och polismyndigheten. Han trivdes väldigt bra under en viss period när han jobbade men blev sakta irriterad på den dåliga lönen som betalades ut och behövde komma på ett snabbt sätt för att kunna tjäna snabba och enkla pengar utan att bli påkommen. Det var då Lennart bestämde sig för att komma in i den kriminella världen för att kunna försörja sin familj och kunna spendera mer pengar på de saker han vill ha. Idag så är Lennart med i ett kriminellt gäng och vet inte riktigt vad han ska göra. Lennart är orolig då han vet att hans handlingar i det kriminella livet kan påverka hans familj men även att försöka undvika polisen så att han inte blir fängslad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig rp och jag kommer försöka skapa roliga scenarion för båda parterna i rpen. Jag har rpat krim i cirka 1 år så jag vet hur man framför rp på ett bra sätt. Jag kommer i huvudsyfte ha roligt när jag rpar som medlem på servern eftersom att det kommer göra att jag får mer möjligheter och jag kommer att följa reglerna fullt ut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man kan förlora ett scenario utan att det ska bli tråkigt för en själv. Det vill säga att man ska spela för att andra också kan vinna ett scenario, eftersom att det stryper rpen om en person vinner alla scenarion hela tiden.

Hur hittade du Unive? Har varit medlem och krim m.m innan men har inte kört seriöst på Unive på länge men vill börja igen för att lära kännana personer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka