Accepterad .(ISAC). | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? .(ISAC).#0586

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lennart Olsson. Lennart är en person som har levt ett tufft liv då han har varit med om mycket sedan barnsben. Båda hans föräldrar har levt med alkohol problem vilket har påverkat Lennart som han är idag. Idag har han 2 barn som har downsyndrome eftersom att hans föräldrar drack för mycket. Detta spelar ingen roll för Lennart då han är lycklig ändå. Han har haft olika jobb såsom Mekaniker, busschafför och städare. Lennart tjänar inte särskilt bra, men han tjänar tillräckligt bra för att kunna försörja sig. Lennarts mål i livet är att kunna resa utomlands till Unive City som är ett varmt ställe där han kan leva det liv han har drömt av hela sitt liv. Just nu bor han i en etta och funderar på hur han kan uppnå sitt mål för att då kunna flytta irån där han bor nu och starta om sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenario för servern där alla ska ha roligt. Jag har varit medlem och krim på servern ungefär 1 år men tog en paus för att jag tröttnade lite. Jag kommer bidra med social rp för att inte skapa problem för servern då jag vill att servern ska utvecklas framåt. Jag komemr vara noga med att följa reglerna så att man inte begår några regelbrott, ett regelbrott kan göra att andra blir påverkade eller att rp:en stryps för att folk inte kan reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte måste vinna varje scenario för att det ska vara kul. Då motparten också vinner ett scenario för det gör att rp:en blir mycket roligare.

Hur hittade du Unive? Har varit medlem och krim m.m innan men har inte kört seriöst på Unive på länge men vill börja igen för att lära känna na personer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka