Accepterad Isac king | Ban överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isac king

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130716130/

Ditt Hex-ID: 110000145c3a7e2

Vad är din discord tagg? Glock-17#8266

Vem var det som bannade dig? Emil!#6335

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning grov suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att ta upp en kniv ine på malmkvist pågrund av att vi blir slagna 24/7 men jag vet att det var fel gjort av mig och det är därför jag tror att Emil valde att banna mig men 10 dagar känns väldigt hårt straff fick det och en krim varning känns hårt att få 10 dagar + en krim varning men har nu väntat i 4 dagar och tänkte att jag kanske kan bli unbanad nu för en ban på 4 dagar + en krim varning är mer rimligt vad jag tycker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget blev bannad 3 timmar efter detta hade hänt så jag gjorde inget men det jag gjorde i det scenariot var att jag på malmkvist där jag jobbar och då kommer 2 personer upp till mig och börjar slå mot mig och det är it första gången det händer dom kommer in på malmkvist 24/7 och slår ner oss och när dom slog mot mig valde jag att ta upp en kniv och sprang efter dom och sa ut innan jag knivhugger dig och därefter så springer dom ut och tar upp en ak men vi är ine i lokalen dom valde att dra efter en stund och därefter så jobbade jag på som vanligt sen blev jag bannad 3 timmar efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel att jag tog upp en kniv på Malmkvist för att dom slog mig men jag fick hjärn släpp dom kommer in och slår oss 24/7 och jag fick nog men jag förstår varför han bannade mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag skulle kunna skriva en /help så en staff hjälper mig eller försöka springa och ringa polisen det finns många saker jag skulle kunna göra anulunda men nu blev det så här och jag kan it spola tillbaka tiden för att göra om scenariot men jag ber om ursäkt att jag gjorde som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om jag tycker att något går fel till kan man skriva en /help så en staff kan hjälpa i det ärendet istället för att detta skulle hända

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka