Inaktuell Isac king | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isac king

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Ditt discordnamn: Fake Isac#8266

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Varför ska just du bli staff? Jag vill verkligen bli Helper för att hjälpa till att utveckla Unive till det bästa möjliga samt hjälpa till med allt det staff teamet behöver hjälp med då jag ser alla dessa report på dessa människor som behöver hjälp för dem tycker det blivit fel och hur många det är som inte får nån hjälp då känns det så tråkigt att inte få hjälpa dem när jag ser att dem behöver hjälp när det blivit fel eller när folk inte kan bete sig. jag vill ta många wl ansökan för att hjälpa till att höja rp nivån och försöka få folk att stanna på servern så länge som möjligt om dem alltid välkomnas trevligt så ökar det chansen att dem stannar. Jag vill jättegärna bli Helper för det skulle vara en rolig utmaning att få bli Helper på en så såhär stor server för första gången. Jag vill bli Helper för att jag älskar att hjälpa personer som behöver det sen verkar det roligt att få snacka mer med nya människor, jag vill också bli det för att jag vill underlätta för alla i staff teamet genom att gå på report och hjälpa så många jag kan, Jag vill bli Helper för att få hjälpa så många jag kan och se till så att alla blir rättvist behandlade jag tror om ni gav mig en chans skulle ni inte bli besvikna

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 14:00-00:00 Tisdag 14:00-00:00 Onsdag 14:00-00:00 Torsdag 14:00-00:00 Fredag 14:00-02:00 Lördag 12:00-02:00 Söndag 12:00-00:00 tar också 5 minuters ben sträckare ibland

Hur länge har du spelat på Unive? Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på servern innan då var jag krim och wl men valde att lämna server för ville utveckla mitt Rollspel då spelade jag på servern i 5 månader ungefär sen lämna jag som jag sa men nu efter typ 4 månader är jag tillbaka och jag kom tillbaka för 3 dagar sedan 17/12/2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har sedan tidigare varit ägare på min egna server men valde att ge över ägarskapet till en annan person eftersom jag inte ville vara ägare där och jag tyckte inte det var rätt att jag skulle vara det. Med andra ord tyckte jag inte att det var kul att vara ägare där längre, därför valde jag att sluta. Jag har även varit staff på vortex rödaberget ortenwave och några fler.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan arbeta inom alla områden som Krävs och behövs har Erfarenheter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka