Accepterad Isac king | Ansökan till Servervakt [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isac king

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad heter du på discord? Glock-17#8266

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:00-00:00 Tisdag 14:00-00:00 Onsdag 14:00-00:00 Torsdag 14:00-00:00 Fredag 14:00-02:00 Lördag 12:00-02:00 Söndag 12:00-00:00 tar också 5 minuters ben sträckare ibland

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat på servern innan då var jag krim och wl men valde att lämna server för ville utveckla mitt Rollspel då spelade jag på servern i 5 månader ungefär sen lämna jag som jag sa men nu efter typ 4 månader är jag tillbaka och jag kom tillbaka den 22/12/2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger men andra gången råkade han banna mig har pm bevis på det och här är länk https://cdn.discordapp.com/attachments/942554738313031752/1064986537466548254/image.png och om ni vill ha pm bevis på att jag blev felaktigt bannad kan jag fixa det

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt jobb är att underlätta för staffs. Staffs kan inte vara på alla stället på hela mapen och se allt så. Så om jag som servervakt ser att nån person gör fel och de inte finns nån staff som speccar så kan jag kicka/banna personen som har gjort fel och sen visa ett klipp till en staff så att han får avgöra om personens ban ska förlängas eller inte eller kanske tas bort

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna hjälpa Spelare och staffs på servern om inte en staff är i närheten och en spelare gör fel kan jag välja att banna han sedan ta det till en staff i efterhand helt enkelt att jag vill hjälpa servern att få bort folk som inte kan rpa samt att jag kan hjälpa till då staff har så mycket att göra så kan jag hjälpa spelare om någon gör fel och att jag är i närheten

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är Att utnyttja sin ställning för att uppnå otillbörlig fördel för egen eller annans vinning. Den tydligaste formen av korruption är att ge eller ta emot en muta eller annan otillbörlig belöning. Abuse är tex när man är i ett scenario som man egentligen ska vara död i som en skottlossning att man revvar sig själv för att vinna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka