Accepterad .(ISAC). | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377070959/

Ditt Hex-ID: 110000118d7f16f

Vad är din discord tagg? .(ISAC).#0586

Vem var det som bannade dig? Loco

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp gäng provokation

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Loco valde att banna mig då jag gjorde fel. Jag kunde ha valt att stanna när polisen tazerade mig men visste inte riktigt hur jag skulle agera under den situationen. Jag vill därför be om ursäkt för att jag inte stannade när dem riktade tazer och jag ska tänka på detta framöver! Sådana saker som då hände igår har jag aldrig gjort innan och jag har aldrig haft en sådan pass lång ban som jag fick igår. Därför ångrar jag det som jag gjorde igår och jag har verkligen tagit lärdom av det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av polisen och jag stannade inte när dem riktade tazer vilket var Fearrp av mig. Sedan skulle jag bara ha stuckit där ifrån och inte varit i grovestreet mera.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban av Loco eftersom att jag kom på nu i efterhand varför jag skulle ha stannat men visste inte riktigt det i stunden när alla skedde. Men somsagt jag ber om ursäkt för det. Och jag brukar inte begå sådana stora misstag som jag gjorde igår och det kommer aldrig att ske igen, där står jag fast vi mitt ord. Det var både sunt förnuft och fearrp av mig att stanna kvar i grovestreet och att inte stanna när dem riktade tazer mot mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad innan av sunt förnuft och b.la pg då jag inte riktigt har rpat på skador. Men jag har tagit lärdom av dessa bannsen genom att tänka mig för varje gång jag gör något. Och det var länge sedan jag var bannad!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Somsagt jag hade kunnat åka iväg från grovestreet efter att jag hade kommit undan men även att jag kunde ha stannat kvar när poliserna riktade tazer mot mig. Var bara lite stressad i just den situationen men jag ska tänka på framöver att stanna så fort någon polis riktar tazer och försöka hålla mig undan polisen så mycket som möjligt då jag rpar kriminell.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig av min ban och det kommer inte ske igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart!

Tillbaka