Accepterad .(ISAC). | Ban överklagan [Freshycopter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377070959/

Ditt Hex-ID: 110000118d7f16f

Vad är din discord tagg? .(ISAC).#0586

Vem var det som bannade dig? Freshycopter

Hur lång tid var din ban? 2 dagar (48h)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Freshycopter valde att banna mig eftersom att jag powergamade under en biljakt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi såg en kille som hade sagt en massa saker till oss och efter en stund körde han ifrån oss. Vi jagade han under en längre period och sen körde jag in i en stolpe utan att rpa på skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. När freshycoper tog in mig i support och visa klipp så förstod jag att jag hade gjort fel. Tror han fatta det också när vi snackade. Detta var alltså ingen felaktig ban eftersom att det jag gjorde var fel, men somsagt det var inte meningen jag hade bara väldigt mycket addrenalin.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad innan för t.ex. pg och lalla ett par gånger och jag har lärt mig av dessa bannsen genom att tänka mig för innan jag gör saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha rpat på skador när vi krockade vilket jag inte gjorde men jag hade bara väldigt mycket addrenalin vilket gjorde att jag var stressad. Detta ska inte vara en ursäkt för jag gjorde fel men det var orsaken till att jag fortsatte köra efter denna killen. Jag brukar rpa på skador men jag var bara så stressad .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av min ban och det kommer inte att ske igen. Även om jag har addrenalin så ska jag fortfarande rpa på att vi har krockat hädanefter under biljakter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka