Nekad .(ISAC). | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377070959/

Ditt Hex-ID: 110000118d7f16f

Vad är din discord tagg? .(ISAC).#0586

Vem var det som bannade dig? Oogway

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (129).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig då jag gjorde terrordåd vid gänghus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på servern och gick till ett gänghus bredvid mekonomen där jag tog folk i th och dödade dem. Några minuter efter det blev jag pbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban av Oogway eftersom att jag gjorde fel. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte men ångrar mig väldigt mycket av det jag gjorde. Jag har spelat på Unive i cirka 1 år nu och har aldrig gjort något liknande innan, dessutom har jag aldrig varit pbannad. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte när jag gjorde detta men hade ingen konsekvenstänk innan jag blev bannad. JAg gillar verkligen att köra på Unive och har gjort flertal banöverklagan för att verkligen kunna komma tillbaka och börja rpa krim som jag gjorde innan. Som sagt så kommer detta aldrig ske igen, jag kan svära på hela mitt liv att det inte kommer ske igen. Man kan ju då fråga sig själv om detta var värt det? Svar, Nej! Jag var väldigt sur och vet inte hur jag skulle tänka och detta var oacceptabelt beteende av mig och kommer aldrig ske igen. Ibland blir när man är sur så gör man saker som man ångrar i efterhand och tror vi alla har varit med om det någon gång men det var somsagt mina första gång jag var pbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare men aldrig permanent. Mina tidigare bans har varit bans såsom sunt förnuft och lall. Jag har lärt mig av dessa bansen genom att tänka mig för vad jag gör och hanterar vissa scenarion och dess konsekvenser dem kan leda till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vill bara säga att det jag gjorde var idiotiskt. Jag hade kunnat tänka mig för men var verkligen uttråkad och hade absolut inga tankar och ideer varför jag valde att göra detta. I nuläget ångar jag mig väldigt mycket då jag saknar att rpa och mina polare som kör på servern just nu. Önskar verkligen att ni kan ge mig en ny chans så att jag bevisa för er att jag kommer bidra med en social och rolig rpa, samt att utveckla servern framåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vill bara säga att det jag gjorde var idiotiskt. Jag hade kunnat tänka mig för men var verkligen uttråkad och hade absolut inga tankar och ideer varför jag valde att göra detta. I nuläget ångar jag mig väldigt mycket då jag saknar att rpa och mina polare som kör på servern just nu. Önskar verkligen att ni kan ge mig en ny chans så att jag bevisa för er att jag kommer bidra med en social och rolig rpa, samt att utveckla servern framåt. Jag har varit helper och medlem och krim i cirka 1 år på Unive och just den dagen var jag väldigt sur för det hade hänt lite saker med en av mina vänner och gjorde att jag blev så sur så jag gjorde det jag gjorde vilket jag verkligen ångrar nu och har gjort 6 banöverklagan för att verkligen visa att jag ångrar det jag gjorde och det kommer aldrig, aldrig ske igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka