Accepterad .(ISAC). | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377070959/

Ditt Hex-ID: 110000118d7f16f

Vad är din discord tagg? annkrinettan

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: Skärmbild (175).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vible bannade mig för att jag åkte en skottsäker bil i grove

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis tagit ut en skottsäker bil och skulle åka till ett annat gänghus när vible och hans kollegor kör in i mig och de hoppar ut ur bilen och börjar rikta på mig. Sedan väljer jag att backa bak bilen för att jag satt i en skottsäker bil sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt om det var en felaktig ban eller inte eftersom att jag inte har kört kriminell på servern på cirka 8 månader och blev kriminell för cirka 1 vecka sedan. Jag visste därför inte att man fick köra skottsäker bil och tänke utifrån sunt förnuft ifall jag åker i en skottsäker bil kan jag inte bli träffad, dessutom hade jag bara åkt helt vanligt när dem bara fick för sig att rikta på mig. Men jag var tvungen att hoppa support där jag sedan fick 2 krimvarningar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare för lall och sunt förnuft men jag har lärt mig av dessa bannsen genom att tänka mig för vad jag gör och läsa på reglerna en extra gång. Men visste inte att man ej fick köra skottsäker bil då jag inte har rpat krim på väldigt, väldigt länge men mattson höll med mig på den delen och kunde se att jag inte rpat under en lång period.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu till framöver vet jag att man inte får köra skottsäkra bilar och oavsätt vad så måste man hoppa ut om någon rikar på en.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag vet nu vad jag ska göra framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka