Nekad .(ISAC). | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377070959/

Ditt Hex-ID: 110000118d7f16f

Vad är din discord tagg? annkrinettan

Vem var det som bannade dig? Hannes

Bild på banmeddelande: Skärmbild (194).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hannes valde att banna mig eftersom att jag gjorde fearrp i ett skott scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en stor skottlossning mellan vi och Yakuza sen så va det jag och min polare mot den sista yakuza grabben och han riktar på mig och jag väljer då att skjuta han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom att jag skulle ha varit rädd och inte skjutit osv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare för typ pg och sunt förnuft men har lärt mig av bannsen genom att tänka mig för vad jag gör och undvika onödiga saker, och jag tycker jag har förhållt mig väldigt bra men idag så gjorde jag något dumt och ångrar det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat ge upp och låta han ta mig men tänke att vi skulle ha en chans eftersom att det var 2 mot 1 men jag har lärt mig efter min ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av min ban och mina två krimvarningar och det kommer aldrig ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Fattar inte varför jag ska unbanna dig när du gjort fel, Du får vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka