Nekad .(ISAC). | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377070959/

Ditt Hex-ID: 110000118d7f16f

Vad är din discord tagg? annkrinettan

Vem var det som bannade dig? forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (163).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Forsgren bannade mig för det jag gjorde var väldigt fel och ett regelbrott och vet inte riktigt hur jag tänke vid detta tillfälle. Kunde tänk ett steg längre just då istället för att agera som jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg minns inte så mycket eftersom att jag har dåligt minne men jag var med min polare och antagligen sa jag något dumt till en streamer vilket då resulterade i denna ban. Som sagt så är jag icke medlem och gör inte så mycket då rpen är väldigt strypt men sådana regelbrott som jag gjorde är inte okej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban som var lagd av forsgren var både rätt och nödvändig eftersom att det förstör rpen och man framstår som ett negativt exempel på serverns inflytande. Detta var därmed inte en felaktig ban och jag ångrar stor vad jag gjorde. Hoppas ni kan ge mig en extra chans för att kunna rpa och bli medlem samt krim. Vi alla gör misstag och detta var väldigt dumt av mig och ett sådant misstag ska man får konsekvenser för. Men återigen så ber jag verkligen om ursäkt för detta. Under dessa tre sekunder sa jag också något dumt som forsgren skickade till mig, vilket jag också står bakom. Men just nu vill jag bara komma tillbaka till servern och träffa mina vänner och utveckla min rp utifrån det som hände nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare men minns inte riktigt, det var antagligen sunt förnuft och lall men jag har lärt mig av dessa bannen genom den information som jag fick av hen som bannade mig. Det var länge sedan jag rpade och vill gärna komma tillbaka för att ha roligt på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika det jag gjorde eftersom att det var väldigt omoget och patetiskt. jag vet inte riktigt vad jag tänkte när jag gjorde detta men ber verkligen om ursäkt för detta. Jag har gjort 4 banöverklagelser innan detta då jag verkligen ångrar mig för att jag streamsnipade och vill gärna komma tillbaka på servern för att fortsätta rpa. Om jag skulle kunna spola tillbaka i tiden hade jag definitvit inte begått detta regelbrott. Jag har aldrig varit bannad för detta innan men nu så kommer detta ge mig möjligheten att förhoppningsvis komma tillbaka, läsa reglerna och blir krim och medlem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har definitivt lärt mig av min ban och var som ett hjälp medel för vad som är rätt eller fel då jag inte har rpat på cirka ett halvår och glömt många regler. Men återigen så hoppas jag att ni kan ge mig en extra chans så jag kan bli kriminell igen. Jag önska jag kunde ändra på det jag gjorde men gjort är gjort. Men genom att undvika fler tillfällen kommer jag att läsa på reglerna återigen för att skapa rolig och social rp framöver. Genom denna bannen så har jag insätt att vissa handlingar leder till konsekvenser och vill därmed be om ursäkt till staffteamet som är tvungen att slösa tid på sånna som mig. Hoppas jag får en extra chans igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka