Nekad .(ISAC). | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377070959/

Ditt Hex-ID: 110000118d7f16f

Vad är din discord tagg? .(ISAC).#0586

Vem var det som bannade dig? Oogway

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (129).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min bror gjorde terrordåd på serven när jag inte var hemma för ett par dagar sedan vilket då resulterade till en permanent ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så minns jag inte eftersom att jag inte var hemma men jag kommer hem efter att jag ahr hängt med ett par vänner och ser att jag är permanent bannad för terrordåd vid gänghus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban som Oogway la eftersom att terrordåd skulle jag säga är den värsta regeln att bryta mot. Jag skulle också säga att bannen också låg lite på mig då jag och min bror delar dator, därmed borde jag hålla koll på vad han gör så att sådana saker inte sker. Hade jag varit hemma hade jag kunnat stoppa honom eller åtminstone inte låta han spela saker utan att fråga mig. Anledningen till att vi delar dator är för att mina föräldrar är skilda och vi har bara en dator som är hemma hos min pappa. Jag kan lova och svära att detta inte kommer ske igen och där måste ni kunna lita på mig. Jag har rpa:at lite mer än ett åt på Unive och har aldrig haft tanken på att göra ett terrordåd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för sunt förnuft och powergaming. När jag har blivit bannad tidigare har jag alltid tagit lärdom av mina bans genom att tänka mig för varje gång jag gör något t.ex. om jag gör ett scenario eller bara allmänt rpar på servern. Jag har dock ett konsekvenstänk tillskillnad från min bror.... Men jag har som sagt alltid tagit lärdom av mina bans och det var länge sedan jag var bannad sist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle säga att 50% av denna bannen ligger på mig då det var min dator och ganska mycket mitt ansvar om vad min bror gör på min dator. JAg var dock inte hemma när han gjorde det. men nu kan jag ta lärdom av denna bannen så att det inte sker igen genom att ha koll på vad min bror sysslar med när han är inne på min dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har definitivt lärt mig av denna bannen och detta kommer aldrig att ske igen, jag lovar på hela mitt liv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka