Accepterad Isaacj0505 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isaacj0505

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198283757934/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad är ditt discord namn? Isaac#0632

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2005

Berätta om din karaktär. han är född 2000 så han är 21 år gammal och kommer från en annan stad och är nyinflyttad. Han vill bli polis för att han hade en dålig uppväxt blev poliser för dom stormade deras hem när han var liten för att de bodde i en förort och då fick han ett hat men när han blev större så träffade han en polis som han verkligen tyckte om och var imponerad över och lovade sig själv att bli en lika bra polis någon dag när han blev stor. Han är också en snäll person men har adhd som gör att han är lite stimmig. Han är också jätte modig och backar ej för någon.Han har ett stort intresse av kläder för att där han föddes så gick alla runt med märkes kläder och feta bilar men han bodde med sin pappa bara så att han hade inte råd med dyra kläder och dyra bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en kille som tycker om att spela och jag är snäll jag är rolig och jag är bra på rp och jag går in i min roll. jag har spelat mycket five m nu den senaste månaden för att jag fastnade för det lätt för att jag tycker om seriösa rp servrar där folk sköter sig och verkligen vill spela och ha det roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar vara en rolig och intressant server. och så villl jag spela på en seriös server men bra staff team och ett bra community. För att tycker inte det är roligt att folk tramsar och håller på därför vill jag spela på Unive för att det är en bra server och har ett bra community.

Hur hittade du Unive? min kompis vissade mig dig för han tänkte börja spela men han fastnade på en annan server så tänkte att jag kommer in och test spelar och tycker om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli så bra polis som möjligt och att jag kan fortsätta hålla detta communityt upp på topp. och göra så att dom krimminella på servern kan bli stannade för en vanlig manöver och inte vara rädda att bli skjutna på.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på förnuftberget och jag har spelat på trapwrld och nordixrp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka