Accepterad isaacbohren | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isaacbohren

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199051684631/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad är ditt discord namn? IsaacBohren#4149

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mohammed han är 21 år gammal. Han är intresserad av bilar, motorsport, jakt och fiske han gillar också att träna upp sin kropp och bygga muskler. Han flydde från somalia med sin mamma när han var sex år gammal. hans pappa dog i krig så han hade stort ansvar hemma. När han var 14 blev hans mamma sjuk och dog. Efter hans mamma dog så va han tvungen att bli städare för att ha råd med att egen mat. han gjorde lite små kriminella grejer son lite snatterier för att pengarna han fick som städare inte räckte till och när han började snatta hittade han andra kompisar som också var föräldrarlösa och inte heller hade råd med mat. Han och hans vänner snattade tillsammans för ingen av dom hade råd med mat. vissa av hans vänner höll på med droger och sa att det var det bästa som fanns för det fick dem att tänka på annat så då ville han också testa droger. Drogerna ledde till att dom träffade tyngre kriminella som var med i gäng och han började göra tyngre kriminella grejor. Men många av hans vänner dog och åkte fast så han flyttade för att få en nystart och inte dö eller åka fast. I den nya staden försöker han skaffa ett bra jobb och tjäna vita pengar. Men han börjar känna suget efter droger igen och försätter med det i nya staden. Det leder till att han träffar folk som är med i ännu kriminellare gäng och blir mer kriminell i nya staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag alltid RPar så bra som möjligt. Jag spelar alltid med bra sunt förnuft. Jag är alltid seriös och jag har RPat i runt ett år och denna servern är klart bäst. Den har mycket bättre RP än andra servrar och det är mycket mindre lall. Jag kommer bidra med en seriös och rolig RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att jag tycker att detta värkar vara den klart bästa servern med har lätt bäst och seriösast RP och att den verkar ha många roliga saker att göra

Hur hittade du Unive? Jag såg servern på tiktok och tyckte att det såg ut som en riktigt bra server och att den verkade mycket bättre än alla servarar jag spelat på innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att lära känna nya personer och att alltid bidra med sunt förnuft och bra och seriös RP. Att alltid tänka innan jag gör saker. Alltid följa reglerna. Jag kommer mest RPa genom att köra bilar och inom den kriminella verksamheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har mål att få hög RP status och hitta roliga vänner att RPa med. Jag har också som mål att min karaktär ska få mycket pengar inom så att jag kan köpa fina bilar Och bra jakt vapen. Jag har också mål att komma med i något kriminellt gäng och ha mycket rolig RP i gänget.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka