Nekad isaacaik | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isaacaik

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isaac

Vad är ditt discord namn? isaac10011

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mohammed och är 22 har ett jobbig uppväxt och hamnat snett i livet som han ej kommer ur för att han trivs för mycket i sin roll.
han har 3 yngre bröder som ser upp till honom och som verkar gå i hans fotspår, han kommer från en splittrad familj där man får göra lite som man vill för att kunna överleva tillvaron.
Mohaammed är en storvuxen och muskulös kille som ser ganska skrämmande ut, han är väl känd hos polisen men han har en skarp intelligens som gör att han är som en hal ål.
han bor i Stockholm i en villa med sin tjej Sara som han har varit tillsammans med i ett par år.
Mohammed är känd för att kunna komma med planer och kunna lösa saker ganska fort, han är väldigt snabbtänkt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion och har bra rp nivå och har bra social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda har de kul i ett scenario och alla spelar efter regler och såna saker

Hur hittade du Unive? jag leta på fivem listan. och jag har grov dyslexi och svårt att skiva

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka