Accepterad Isaac69 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isaac69

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac hedman

Vad är ditt discord namn? Hedman#3897

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter "Liam Ali". Han är 23 år gammal och väldigt positiv person som är omtyckt av sina vänner. Liam har alltid haft pengar, uppvuxen i en rik familj. Men Liam ville inte följa sina föräldrars fotspår och bestämde för att dra hemifrån. Liam drog hemifrån redan vid 14 års ålder, och tjänade egna pengar från mumsiga saker. Liam hade det dock svårt i skolan och blev utstöt.
Hela Liams tonår bestod bara av kriminella saker, hans familj visste inget men de va det ända sättet han kunde tjäna pengar på. Liam tycker om när det blir lite spänning i vardagen och han håller fortfarande på med de saker han gjorde som ung. Efter skolan så ansökte Liam som skattjägare som lite extra knäck.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös och rolig rp medans jag utvecklar min rp förmåga. Vill bli medlem så att jag kan köra riktig rp, eftersom att vara icke medlem innebär att man blir lite "strypt".

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebär att det ska va roligt för alla, inte roligt att vinna överlägset.

Hur hittade du Unive? Mina vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka