Inaktuell isaac1931 | Vill ej bli längre

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MFE

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brandman

Vad heter du IRL? Isaac

Vad heter du på discord? MFE#8649

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021 men har kommit tillback nu efter en paus

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet men grym rp, kan styra upp brandkåren, kommer ej va korrupt kommer vara likak. T,ex om jag känner njågon och de vill gå med i kåren kommer jag ej bara ta in de jag kommer vara jämt för alla. Kommer ha grym rp som brandman chef även en unik det kommer vara rättare sakt roligt. Kommer ta jobbet seriöst och när jag rpar så kommer jag klart rpa som brandman. Kommer ha shema där man kan se vilka dagar det är utbilning och vilken utbilning det är. Kommer ha en rakel lista för alla som är är jobbstyring så de kommer ha kål vilka som är vad och deras rakel osv. Kommer även utveckla yrket med aktivitets kontroller, de som är ej aktiva inom jobbet kommer få sparken, såklart om man bryter mot någon av unives regler så kommer jag sparka från kåren och skicak in till staffsen/helpers.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja har varit brandman innan på servern men inte chef, har jobbat inom blåljusen innan vet hur man ska hantera elder och hur man ska rpa om det brinner. Vet hur man ska ta interjvuer vet hur man ska ta Utbilningar och planerar alltid allt innan. Vet hur man ska vara trevlig vet hur man sa hantera rpn, kommer vara trevlig som brandman. Vet hur man ska agera som brandman.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara innte ungefär 4 timmar varje dag i veckan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Klart jag kommer.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka