isaac1931 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MFE

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? LegendNeverDie#0037

Ange ditt födelsedatum 19 November 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Detta är mina tider

Måndag 16:00 - 22:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 14:00 - 20:00
Torsdag 17:00 - 00:00
Fredag 14:35 - 00:00
Lördag 10:00 - 23:00
Söndag 09:00 - 20:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Ju jag Isaac söker till tranie för jag gillar att utveckla servern och hjälpa till med miljön i rp jag är snabb på raktioner jag kan vara snäll med jag kan också banna eller kicka jag kan alla regler utan till jag gillar att förhjälpa folk med strul på servern och om jag bli traanie kom jag inte rp lika mycket jag kommer no clipa toggle id och kolla hur folk arbetar jag kommer kolla på alla reports men om de är fel report så kan jag först kolla med /m men om dem ej svarar och lalar så komemr jag ge dem en sqlban och jag kommer utveckla rp jag. Jag visar mycket angemang och jag kommer vara en support om ska säga jag har varit staf på andra servers men denna är roligt. Ja komemr ha kol på allt och jag är snabb och har vait på denna servern ganska länge nu typ 3 månader nu och nu har jag tänkt på att bli jag kan alla kommands jag komemr inte reva alla bara så ok jag revar om de kanske bli miss men jag frgar först med /m och sen är de inte miss så revar jag ej med är de miss så revar jag jag kna typ allt om staf arbete jag kommer alltid vara aktiv i pm i discord om frågor komemr kolla på alla viktiga scenario men även dem minde för de minde kan vara lika viktigt som de större för dem kan göra fler fel på de minde en de stora

Discord arbete:

Ju jag är ganska mycket online på dc räteresakt 9 timmar pär dagen alla dagar i veckan jag har öppen pm och jag svaf på mest 1 minut kan ganska mycket om discord har ägt 4 ganska stora dc. Jag komemr jobba hårt på dc jag kommer slita och kolla chatten i dc kunna ta support hela tiden. jag kommer också kolla chatte nså inget taskigt och hjälper till med de som häner i chaten kommer även kolla in game gansak mycket jag kommer aktiva på min andra skärm dc och på den andra FiveM.

FiveM arbete:

ju jag kommer vara mycket ine in game kolla samntitigt som jag kolla dc men när de är ett ganska stort scenario kommer jag mest kolla på FiveM jag kommer kolla så alla sköter sig kommer kolla reports om någon ljuger i en report så kommer jag ge en sv ban man ska ej ljuga i report och kommer kolla dem fälsta reports som är nödvänliga och jag kommer bara ge skin till folk som är i kläd butik annars skriver jag en /m (id) du måste gå till en klädbutik för att få skin. Jag kommer alltid när jag jobbar som staff ha /togglenamne och /toggleid de kommer jag använda för kuna förläta mig för ifall någon skulla bryra stort mot en regel så förlätar de mig. Jag aboysar ej de är ganska dåligt av folk som gör de och skulle aldrigt gjort de jag kommer aldrig ta bans i support för de tar man i anmälningar.

Fortdonet arbete:

ju jag kommer kolla fordonet ganska mycket ändå på supports och på ban överklagan. Jag komemr vara strikt för alla regler och jag kan ju allam regler utan till. jag komemr vara aktiv i fall någon taggar mig tar klipp på allt kommer va redo på allt som händer på fordonet kommer vara ärlig för att ljuga kommer de bara gå sä,re jag kan ganska mycket om helper för att jag har varit staff på en annan server och då har man åndå ganska erfarenhet.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag vill utveckla servern för alla lalare vi ger ett exempel när folk tränger sig i kön då kickar jag han först och säger trängs ej om han gör de igen så kickar jag han igen om han gör de en sista gång igme ås ger jag han sv ban och snack om saken för du har jag get han 2 varningar och man ska kunna förstå då att man ej ska trängas. Ju de jag ville jobba för att utveckla servern skulle varit rp ansvarig för jag kommer typ inte själv rp så mycket då kommer kolla på andra som rp genom /noclip och kollas deras rp nivå är snab på banna kan se vad dem har gjort för fel tar klip på allt så jag skulle jätter järna blivit då rp ansvarig

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader

Har du några tidigare erfarenheter? ju jag har varit staf i en annan server som heter ortenwave men den var för lalig så jag gick jag över till dena och skulle jätte järna hjälpa till med dem problem osm finns nu. Har goda efarenheter bruka kolla på Philips videos när han gör staf arbete kommer va snab ich gå till reports och jag vet när man ska banna och inte tro mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?

/svban (id) (anledning)gör så han/hon blir ban i 1 timme
/sqlban (id) (dagar) (anledning)ger ban på så många dagar du har skrivit
/sqlunban (hex id)denna tar bort din ban
/sqlsearch (steamnamn)detta gör så du ser hans hex id
/togglenameser steam namn över hans karaktär
/toggleidSer deras id över hans karaktär
/who (id)detta gör så du kan se om dem är ike medlem eller krim
/revive (id) Detta återupplivar en spelare.
/noclip Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga.
/spec (id)Detta kommado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory.
/goto (id)Detta teleporterar en till en spelare. t.ex om jag telopterar drobz till 1lugge
/tpmDetta teleporterar en till waypointen man satt på kartan.
/bring (id) Detta teleporterar en person till sig själv
/freeze (id)Detta gör så att en spelare inte kan röra sig.
/dvDetta tar bort det fordon som man är nära. t.ex dv 3 betyder att den är ungefär 3 meter ifrån dig

/giveweapon (id)Detta ger en spelare ett vapen som är tillgängligt på servern. Exempel kommer nedan.
/giveweapon (id)WEAPON_nightstick

/giveitem (id)Det ger en spelare en sak

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?
ja att jag har varit staf innan och jag vet hur man hantera detta och skulel jätte järna blivit staf/ traanie

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? LegendNeverDie#0037

Ange ditt födelsedatum 19 November 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Detta är mina tider

Måndag 16:00 - 22:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 14:00 - 20:00
Torsdag 17:00 - 00:00
Fredag 14:35 - 00:00
Lördag 10:00 - 23:00
Söndag 09:00 - 20:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Ju jag Isaac söker till tranie för jag gillar att utveckla servern och hjälpa till med miljön i rp jag är snabb på raktioner jag kan vara snäll med jag kan också banna eller kicka jag kan alla regler utan till jag gillar att förhjälpa folk med strul på servern och om jag bli traanie kom jag inte rp lika mycket jag kommer no clipa toggle id och kolla hur folk arbetar jag kommer kolla på alla reports men om de är fel report så kan jag först kolla med /m men om dem ej svarar och lalar så komemr jag ge dem en sqlban och jag kommer utveckla rp jag. Jag visar mycket angemang och jag kommer vara en support om ska säga jag har varit staf på andra servers men denna är roligt. Ja komemr ha kol på allt och jag är snabb och har vait på denna servern ganska länge nu typ 3 månader nu och nu har jag tänkt på att bli jag kan alla kommands jag komemr inte reva alla bara så ok jag revar om de kanske bli miss men jag frgar först med /m och sen är de inte miss så revar jag ej med är de miss så revar jag jag kna typ allt om staf arbete jag kommer alltid vara aktiv i pm i discord om frågor komemr kolla på alla viktiga scenario men även dem minde för de minde kan vara lika viktigt som de större för dem kan göra fler fel på de minde en de stora

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja va Donations ansvarig för jag vet hur man tar hand om sina doantioner och jag vet hur man ska använde hihat och jag har varit de innan jag skulle jätte järna va de och jag kunde också ta ped ansvarig för jag kan lite om de jag vet hur man kan hantera peds men om jag ej skulle få något av de skulle jag ändå gillat de men de top 3 jag skulle vilja va är en som som är på fordonet gasnka mycket och va en utvecklare och jag

Hur länge har du spelat på Unive? ju jag har spelat på unive ungefär 3-4 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Ju jag har varit staf i en annan server som heter ortenwave och där har jag arbetat bre och en gång har jag varit utsatt till topp staf och jag var donation ansvarig okså där. Jag brukar också kolla på phille när han arbetar som staf på sin yt och sen pratar jag men zenvu några gånger om lite saker som man lär sig lite och jag har varit servervakt de va ganska roligt man kunde hjälpa servern lite men jag vill hjälpa servern ännu mer

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) : Detta sparkar en spelare, vilket innebär att spelaren kan ansluta direkt igen.
/svban (id) (anledning) : Detta gör så att spelaren blir avstängd i 60 minuter.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : Detta bannar en person i antalet dagar som anges. Man kan använda ”komma” i detta kommando som t.ex 0,5.
/sqlunban (Hex-id) : Detta kommando tar bort någons avstängning (ban).
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) : Detta ger en avstängning till någon som är offline genom ett Hex-id (permanent id).
/sqlsearch (steamnamn) : Detta kommando gör så att man ser vad någons Hex-id är genom dennes steamnamn, som man kan se med hjälp av nästa kommando!
/togglename : Detta visar allas steamnamn över deras karaktärer.
/toggleid : Detta kommando fungerar lika dant som /togglename, men visar någons id.
/who (id) : Detta tar reda på om någon är antingen Icke-Medlem eller Medlem, det kan även utöver medlemskap visa om någon har krim-roll.
/revive (id) : Detta återupplivar en spelare.
/noclip : Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga.
/spec (id) : Detta kommado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory.
/goto (id) : Detta teleporterar en till en spelare. t.ex om jag telopterar drobz till 1lugge
/tpm : Detta teleporterar en till waypointen man satt på kartan.
/bring (id) : Detta teleporterar en person till sig själv
/freeze (id) : Detta gör så att en spelare inte kan röra sig.
/dv : Detta tar bort det fordon som man är nära. t.ex dv 3 betyder att den är ungefär 3 meter ifrån dig
/giveweapon (id) : Detta ger en spelare ett vapen som är tillgängligt på servern. Exempel kommer nedan.
/giveweapon (id) WEAPON_nightstick
/giveitem (id): Det ger en spelare en sak. Fungerar lika dant som vapen.
/givemoney (id) (Antalet pengar) : Man ger antalet pengar till personen
/clearall : Man rensar hela chatten
/clearinventory (id) : Man rensar allt i hans inventory
/setjob (id) (jobb) : Man delar ut ett jobb till någon eller dig sjölv
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande t,ex restart eller snabb restart

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?
ja att jag har varit staf innan och jag vet hur man hantera detta och skulel jätte järna blivit staf/ traanie
++++rep

Tillbaka