- Meddelanden
- 40
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? isaac
Vad heter du på discord? Ormen#5243
Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. jag är inne ca 5-6tim om dagen ibland mer ibland mindre
Hur länge har du varit medlem på Unive? ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 64ggr (Vart vill ni ha denna bild bifogad? Ser ingenstans på denna ansökan där jag kan bifoga fil eller bild)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakt ser till att alla sköter sig och att allt går rätt till så att alla kan spela ett schysst spel.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill vara med och få denna servern ännu bättre därför vill jag bli servervakt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag skulle sammanfatta detta som följande.
korruption är när man tar mutor eller ser till att vissa kommer undan med saker som dem egentligen inte ska komma undan med.
abuse skulle jag säga är att man använder sin position på felaktigt sätt man tex bannar nån för att man kan eller för att man inte gillar dem.
Vad heter du på discord? Ormen#5243
Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. jag är inne ca 5-6tim om dagen ibland mer ibland mindre
Hur länge har du varit medlem på Unive? ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 64ggr (Vart vill ni ha denna bild bifogad? Ser ingenstans på denna ansökan där jag kan bifoga fil eller bild)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakt ser till att alla sköter sig och att allt går rätt till så att alla kan spela ett schysst spel.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill vara med och få denna servern ännu bättre därför vill jag bli servervakt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag skulle sammanfatta detta som följande.
korruption är när man tar mutor eller ser till att vissa kommer undan med saker som dem egentligen inte ska komma undan med.
abuse skulle jag säga är att man använder sin position på felaktigt sätt man tex bannar nån för att man kan eller för att man inte gillar dem.