Nekad isaac1 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isaac1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isaac

Vad är ditt discord namn? isaac1330995 eller isaac133

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Hej Min karaktär heter Johan Jonsson. Han är 41 år gammal han föddes upp med sin mamma pappa och hans lillebror dom bodde i en fin lägenhet i stockholm hans pappa och mamma var poliser och han blev mycket intresserad av polis jobbet hans skola gick bra och han fick godkänd i alla skol saker man ska lära sig när han blev 18 så skrev han in sig på polishögsskolan han gick där i 2,5 år han tyckte de va skit kul sen har han vart polis sen 20 års ålden till 41 och han tycker de är skit kul åå jonna som polis och lära känna alla medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion bra rp nivå och social rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska rpa så alla har kul och alla spelar efter reglerna och tillexempel om poliserna vinner hela tiden så ska kriminella får en chans att vinna så spelar man mot motpartnensvinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har mycket erfarenheter inom rp har rpat i 3 år och har 4k timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi och svårt att skiva fick ej ta muntligt dom sa att de va staff fel att dom it fick ta muntliga om hade de

Nekad. Utveckla svaret på fråga 5. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka