Nekad isaac1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isaac1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275017097/

Ditt Hex-ID: 110000112c2b989

Vad är din discord tagg? isaacontop1

Vem var det som bannade dig? NorrlandsJonthe08

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag vdma alla som var där de var typ 15 stycken där och de var därför han ksk banna mig i typ 180 dagar var lite för överdrivet alltså typ med 180 dagar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag hade hittat en bil och sen såg jag ett butiksrån jag hade en tråkig dag och hade inget att göra så jag kör över alla. När jag gjorde det hära så tänkte jag inte vad jag gjorde ska inte göra om det hära jag lovar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en felaktig ban jag erkänner att jag har gjort brottet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag körde en bil i typ 200km på motorvägen och så hoppar de fram en kille och jag hinner inte att stanna bilen i 200km så jag kör på han försökte stanna men han inte stanna så han dog och jag blev bannad för vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade gjort mycket annorlunda jag hade inte kunnat köra på alla och lallat de va skit dåligt av mig jag kommer inte göra om allt som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag att man inte ska köra över folk då de är dåligt för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka