Ej Antagen is-ka-H | Chef-jobb ansökan [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? bahama mamas

Vad heter du i verkligheten? adam

Vad är ditt användarnamn på discord? tffpclapz

Ange ditt födelsedatum: 24 Oktober 2009

När fick du medlemskap på Unive? fick de igen runt 1 månad sen men har spelat sen 2022 men har tagit paus

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja faktist, jag var chef i gripen taxi och det gick bra men nu vill jag vara chef i bahama mamas för tycker det är mer roligt ochj kommer ha bra koll på allt annat, men annars gick det jätte bra i Taxi och som ni såg kunnde jag ta ansvar som chef för hade fixat samarbete och jobb dc till dom som är anställda. och ska göra fetta kriminella scenario.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? På sikt vill jag utvecklas inom företaget och ta ett stort ansvar. Som chef vill jag bidra till att skapa ett starkt team, ge bra service till våra gäster och hjälpa verksamheten att växa. Jag ser det här som en långsiktig möjlighet där jag kan utvecklas både som ledare och tillsammans med Bahama Mamas.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? kommer vara ganska aktiv är ganska aktiv allmänt så kanske 1-2 timmar per dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: Tyvärr lite för dålig aktivitet.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka