Nekad is-ka-H | Ban Överklagan [Pingvinen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c902a67

Vad är din discord tagg? tffp clapz

Vem var det som bannade dig? Pingvinen

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-23 211311.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi satt o gjorde union depo rån och sen allt gick bra sen när vi skulle fly vi körde på cayo ön men sen så är polis bilarna snabbare än våran så han kör framför oss jätte långt och sen står på sidan och när vi kör förbi han kör rak in i oss och sen jag hoppar ut jag rpr lite på skadorna men gör inte /me och sedan ser polisen riktar så jag skjutert mot dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att det var mitt fel. Jag insåg inte i stunden att mitt agerande kunde ses som powergaming, men i efterhand förstår jag varför det inte var okej. Jag borde ha spelat mer realistiskt och låtit andra spelare reagera. Det var inte med flit, men jag tar ansvar för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Anticheat bannad men det var nån sorts av glitch så blev unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spela mer realistiskt och ge andra spelare mer utrymme att reagera. Istället för att direkt ta kontroll över situationen (vilket kan ses som powergaming), borde jag ha skrivit mitt agerande som ett försök – inte som ett faktum.

Jag hade också kunnat tänka mer på vad min karaktär faktiskt vet och kan göra, istället för att utgå från mitt eget sunda förnuft som spelare. Nästa gång kommer jag vara tydligare med att respektera RP-flowen och inte stressa händelseförloppet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något. Jag har förstått vad powergaming faktiskt innebär i praktiken – att man inte bara spelar sin egen roll, utan också respekterar andras möjlighet att agera och reagera.

Jag har också lärt mig att "sunt förnuft" inte alltid funkar i RP, eftersom det kan bli metagaming om man spelar på saker som karaktären egentligen inte borde veta eller förstå. Nästa gång kommer jag tänka mer på vad som är rimligt inom RP och hur jag påverkar andra spelare. Och att skjuta/döda poliser är den sista utvägen man ska ta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fårstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka