Nekad is-ka-H | Ansökan till Servervakt [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? tffpclapz

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015c902a67

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Som servervakt kommer min dagliga aktivitet bestå av att hålla koll på servern och se till att reglerna följs. Jag kommer att vara aktiv inne på servern, observera pågående RP, hantera eventuella situationer som uppstår, ta emot och behandla rapporter från spelare och hjälpa till att lösa konflikter på ett rättvist och lugnt sätt. Jag kommer också vara tillgänglig för frågor från spelare, guida nya medlemmar och bidra till en positiv och trygg spelmiljö. Min prioritet kommer vara att upprätthålla en bra stämning och säkerställa att alla får en bra RP-upplevelse.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag gick med 14 September 2023 men det var då jag blev medlem men innan dess så spela jag som icke så vi kan säga september 3

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 12 gånger men dem flesta var en missförstånd så jag blev unbannad typ dagenm efter.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt i unive har som huvuduppgift att hålla ordning och se till att alla spelare följer serverns regler. Det innebär att servervakten övervakar spelet, hanterar rapporter och klagomål från spelare, utreder eventuella regelbrott och delar ut varningar eller straff vid behov. En servervakt hjälper också till att guida nya spelare, svarar på frågor, löser konflikter på ett rättvist sätt och ser till att RP-flödet är seriöst och roligt för alla. Kort sagt: servervakten är där för att skapa en trygg och rättvis spelmiljö.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag bryr mig om spelmiljön och vill hjälpa till att skapa en trygg och rolig plats för alla spelare. Jag gillar att ta ansvar, lösa problem och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Servern betyder mycket för mig och jag vill vara med och bidra till att den fortsätter växa och utvecklas på ett positivt sätt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption betyder att en servervakt utnyttjar sin makt för egen vinning, till exempel genom att ge fördelar till sina vänner eller strunta i att straffa vissa spelare som bryter mot reglerna.
Abuse innebär att missbruka sina rättigheter, som att använda adminverktyg för att störa RP, straffa spelare utan anledning eller använda sin makt på ett orättvist eller oproffsigt sätt.
Som servervakt kan korruption och abuse förekomma genom att man favoriserar vissa spelare, ger sig själv eller andra orättvisa fördelar, eller behandlar folk olika beroende på personliga åsikter istället för att följa serverns regler och riktlinjer.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: blivit bannad 2025-04-26 du måste varit banfri i 30 dagar innan du kan ansöka till sv

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka