Ej Antagen is-ka-H | Ansökan till Servervakt [520]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? tffpclapz

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015c902a67

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 3 timmar per dag minst

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag gick med 14 September 2023 men det var då jag blev medlem men innan dess så spela jag som icke så vi kan säga september 3

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 12 gånger men dem flesta var en missförstånd så jag blev unbannad typ dagenm efter. men samman lagt av dem riktiga så är det 3-5 eftersom många av dem andra var anticheat bannad och fel aktiga ban som folk har bannat.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se hand om spelare som int ekan bete sig på allmäna platser, att se så alla medlemmar uppför sig och följer servern regler. Och för att hjälpa till lite för staffsen och bevaka server för dumheter från folk. Och en servervakt håller sig alltid på marken medans staffsen är uppe i luften och kolla läget. SV gör bans/kicks och kan dva bilar som står fel eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Därför jag ser mycket lallare och vissa håller inte ens reglerna som man ska lära sig när man blir Medlem. Och jag ser det är mycket bilar på vägarna. Jag som är kriminell på servern har jag sett folk bara tar sin bil och kör fullt gas och kör över oss så vi dör och han åker vidare som inget har hänt och jag blir sur på honom varför han gör så i en Unive roleplay där man ska RP som det vore i verkligheten. när vi har trafik stopp och en annan kommer och kör på oss när vi har trafik stopp med en annan person. Och jag är inne mycket i nätterna asså vi snackar 3-5 på morgonen så vid den tiden så lallar folk skit mycket asså jäötte mycket och då ingen staff är inne så dem får inte skit, så de e det jag vill ändra på

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption och Abuse är när jag utnyttjar min roll och gör saker som inte jag får göra. Vi säger att jag har gängkrig med ett gäng och det är skottlossning sen her jag på toggleid för att se exakt vars dom är och så jag kan använda de som en fördel. En annan sak är att min opp springer mot mig och jag tänker att jag kommer dö att jag inte har någon ammo kvar sen kickar jag den. De kan också vara att min kompis blir skottad och jag ressar honom.

Din Servervakts Ansökan är under granskning av Servervakt ansvariga.

Ej antagen.

Varför blev jag inte antagen? Dålig banhistorik, nuvarande GUL bannivå.

När kan jag ansöka igen? När du har fått GRÖN bannivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka