Accepterad Irox | Ban Överklagan {Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Irox

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354253359/

Ditt Hex-ID: 1100001177bc62f

Vad är din discord tagg?
irox4728

Vem var det som bannade dig? MrhandsomeX

Var är du bannad?
FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-10 012430.png 1720725150737.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För dom trodde att det var jag som spelade en rasistisk låt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag släppte av min vän vid sjukan i Sandy Shores och han gick in detta var under tiden musiken spelades. Jag försökte säga till han att stänga av musiken men han kunde inte höra mig. Under tiden jag väntade på honom så kom det fram en annan spelare som försökte prata med mig men jag kunde inte hör ett ända ljuden i från spelaren, så jag försökte stänga hojen i hop på att få tyst på musiken men det funkade inte. så jag körde i väg min hoj ifrån spelaren för att parkera den i bit ifrån honom för att gå till backa till spelare som jag inte kunde höra. men så fort jag gick ifrån min parkerade hoj som spelade så hög musik att jag inte ens kunde hör något annat så gick den okända spelare mot min hoj och gjorde masa /emot, vid min hoj, så jag gick tillbaka till min hoj för att prata med spelaren. men han verkade inte höra mig så jag skrev i OOC chatten: hör du mig?. men han svarade ej Jag kunde inte heller höra spelarens röst. Där efter bliv jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag åkte hoj med min vän så satt någon på en låt på max volym han påstår att det inte var han som satte på musiken och det var inte heller jag, Den musiken spelades när vi var på väg till ett sjukhus I Sandy Shores , Jag kunde inte stänga av den eller sänka musiken. Låt mig säga att låten som spelades var inte lämplig men jag själv skulle aldrig spela en sån musik Jag kunde inte hjälpa det som spelades Jag kunde inte stänga av musiken och inte ens sänka för jag vet inte hur man stänger av eller sänker andras musik i samma fordon. Jag Försökte stänga av mitt fordon för att få tyst på musiken

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag bliv Bannad för fear rp på en annan FiveM Server för 2 år sedan. Men jag har lärt mig att inte spela orädd efter som man ska värna om livet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat parkerat mitt fordon i ett garage det hade kanske fått tyst på musiken

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka på vad för musik som spelas för andra spelare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag kan också säga att jag inte hade ens den låten sparad i min spel lista. Jag kom fram till att låten heter Gangsta Rap ***** ***** ***** efter 1 timmes sökande på internet. Länk till låten på youtube:

Lite Random bugg fakta: Jag kan också säga att jag kunde höra voice chat ifrån flera kilometer ifrån mig vilket var på hög volym. Jag testade även att ringa min vän via mobil telefon i spelet men han hörde inte mig fast jag hade korrekt inställningar i voice chat. men konstigt nog så hörde någon som jobba på Mekonomen min voice chat när jag var där och försökte laga mitt fordon. Detta hända samma kväll som jag bliv bannad

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka