Antagen Iron man | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iron man

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Geart

Vad heter du på discord? geart0698

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som mig att ansöka för Medlemskap Ansvarig var att jag ville ha en större uppgift och vill arbeta! Jag vill hjälpa servern med att bli så roligt som möjligt genom att få fler medlemmar som kan få bidra till jobb osv! Jag vill vara en förebild till alla andra genom att visa att man ska följa reglerna och vara en allmän trevlig person som har respekt! Jag tror att jag skulle passa perfekt med detta jobbet eftersom jag jobbar med rekrytering ig med! Jag vill ha en större uppgift helt enkelt! Jag vill också underlätta för staffs med att till exempel se till att reglerna följs osv på Unive!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är aktiv nästan hela tiden! Är aktiv minst 3 timmar per dag och anser att jag passar perfekt till Medlemskaps Ansvarig! Jag vill hjälpa servern genom att reglerna på Unive följs och hjälpa icke medlemmar bli med att bli medlemmar och ha det roligt! Jag är en väldigt trevlig, pålitlig samt skön grabb som alltid är öppen och hjälper till, eller om nån vill prata om något! Jag tar mitt ansvar och skulle se till att reglerna följs på Unive! Jag är en väldig omtänksam samt hjälpsam person som alltid vill hjälpa till och lära sig nya saker! Jag vill hjälpa till och bidra med att servern ska ha så bra rp som möjligt och att det ska vara kul att spela på Unive!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska vara öppen för konversationer samt vara hjälpsam, ha respekt! Om nån behöver hjälp så ska man hjälpa personen och se till så han har fått den hjälp han behöver! Man ska ha disciplin och bemöta folk som bemöta folk bra! Man ska använda en bra ton mott alla och ha en bra respekt mot alla! Man ska vara rättvis.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla som skickar medlemskaps ansökan inte ska behöva vänta länge på svar, då passar jag till jobbet eftersom jag är väldigt aktiv! Jag vill att alla icke medlemmar ska bli test medlemmar sedan ha tillgång till hela spelet och att de ska ha det roligt och så det blir mer invånare på Unive, och då blir det mer roligt! Jag vill att alla ska ha det roligt i ett scenario och inte att nån inte följer reglerna! Man ska ha respekt för varandra!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att man bör veta och läst alla regler, eftersom alla inte gör det! Man ska kunna veta alla regler innan man har tillgång till hela spelet så man kan skapa roliga scenarion istället att faila med de! Kunna reglerna på denna server och på fivem server/dc server! -Ska kunna veta om att om man kör på en annan server så kommer dina roller försvinna och då måste man ansöka till att bli test medlem igen, man ska bara köra på en server! Ha respekt!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag vill ha en större uppgift och hjälpa unive med att bli så bra som möjligt! Jag skulle se till så att det blir mer medlemmar som har tillgång till hela spelet och har det roligt!

Hur ser din aktivitetet ut? Mycket bra! Är aktiv minst 3 timmar per dag!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är en väldigt skön och trevlig person som många tycker!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka