Accepterad IRDOLAN | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IRDOLAN

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/IRDOLAN/

Ditt Hex-ID: Hemsidan som ni hänvisar till fungerar inte.

Vad är din discord tagg? irdolan

Vem var det som bannade dig? Det vet jag faktist inte, har inte fått någon anledning utskickad.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 1005_dekorplast_vit_produktbild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bytte server att spela på, vilket är förståeligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget speciellt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och bröt emot era regler gällande att spela på andra servers.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gång tidigare, det var första veckan jag spelade hos er och även första gången jag någonsin spelade GTArp. Jag skrev fel i min lapp, skulle gå på toaletten och då skrev jag något i stil med ''är på toaletten.'' vart endast bannad i 2h och den vart revoked. Nybörjar misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Följt era regler och inte spela på en annan server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, varför jag bytte server var för att alla mina vänner gjorde det och jag kände att det var meningslöst att spela kvar ensam på Unive. Men jag har dock känt under en längre tid att jag saknar Unive och vill gärna komma tillbaka för att spela samt streama på eran server, om det nu tillåts utav er. Om ni hellre vill prata med mig genom ett Discord samtal så är jag mer än villig att diskutera, samt lösa situationen som uppstått. Jag vill även be om ursäkt och jag får hoppas att den godtas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag har tålamod och kommer inte att tjata. Även om jag hade uppskattat ifall ni vill kika på min överklagan så fort som möjligt då jag gärna vill komma tillbaka o spela hos er så fort som möjligt ^^

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka