Accepterad iQMango | Medlem ansökning [Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iQMango

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198172046954/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? iQMango#0172

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Alex heter han. Alex är född april 15 2001 och är en väldigt driven och aktiv person, han har haft en ganska bra barndom med kärlek och pengar, men Alex har varit lite utav en "buse" han har inte gjort så grova saker men han har te.x klottrat på byggnader och kastat stenar på bilar, han har inte gjort något grövre än det. Alex har jobbat som mekaniker sen han var 12 år gammal och han är väldigt bilintresserad, han älskar snabba bilar med riktigt bra motorljud det är därför han älskar Formel 1, han älskar all typ av motor sport men han kollar mest på F1. Alex är en glad kille med bra framtidsplaner och siktar högt. Han är glad och en positiv grabb men om någon hotar eller gör något mot hans familj eller kompisar så kommer han göra allt för att sätta dit personen, om ingen gör det åt honom så kommer han att göra jobbet själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag kommer att komma med bra och utvecklande scenarion där båda parterna kommer att vara nöjda med scenariot, jag spelar inte för makt och pengar utan bara ett bra skratt. Jag kommer att bidra till en roligare server och väldigt roliga och speciella scenarion. och för detta är den ända servern jag spelar på för tillfället jag känner mig trygg på servern både när jag inte är inne och roleplayar och när jag roleplayar det jag också gillar med denna servern är att där är inget hat och alla är snälla och trevliga och försöker inte bara förstöra för andra, samt att servern har äkta och bra staff som älskar att hjälpa både stora och små!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har ett väldigt bra community och det är en bra server overall. Unive har även väldigt mycket spelare som gör att man kan uppnå en väldigt rolig social rp. och för att jag vill kunna utveckla min karaktär och RP nivån. så mycket som mögligt. så jag kan börja styra mitt egna företag och kunna jobba på falk.

Hur hittade du Unive? jag fick ett tips från en pollare och Jag letade en ny server i fiveM och sen skrolla jag igenom svenska serverar och sen såg jag att Unive var en stor server så jag joinade hitta en snäll kompis i samma ålder som mig och sedan dess har jag fortsatt och spela på Unive och hittat mer vänner och själv har jag bjudit in vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill försöka utveckla min rp och kunna skapa och vara med i roliga och bra scenarion. Jag har inte jätte många mål med min rp, det är därför jag gillar att få feedback på min rp, så jag vet vad jag ska ändra och tänka på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa ett bra jobb. Vara en bra medborgare som inte busar för mycket. Jobba mycket. Vara väldigt aktiv. Kommer utveckla min rp nivå till en bra nivå, kommer sen försöka ansöka som falk och jobba där ett tag och ha det roligt. och Jag vill också uppnå en bra och rolig social rp, jag vill även försöka påverka andras rp och kunna hjälpa "nybörjare" med att förstå vad som innebär med rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka