Accepterad iPumaz | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iPumaz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: iPumaz

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/iPumaz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? ! iPumaz#2736

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är i 28 års åldern och som liten så drack mina föräldrar väldigt mycket så jag var tvungen att hitta en hobby och det blev att skejta, skejtningen har räddat mitt liv flera gånger och därför vill jag flytta in här för att starta ett nytt liv

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli Whitelisted pågrund av att jag kommer nog tillföra mycket och vill verkliegn lära mig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelisted på denna server för vill gärna lära mig FiveM

Hur många timmar har du på FiveM? jag har knappt spelat för tycker inte det va så jätte kul först men vill lära mig det så har spelat ungefär 1 timme men har lallat. BenZi och Saiboys finns där för att hjälpa mig (känner dem IRL)

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern genom BenZi och Saiboys

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har inte blivit bannad på FiveM någon gång

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server, detta är min första server

Senast ändrad:
Kul att du vill bli whitelistad hos oss, utveckla gärna din ansökan lite :)

Jag tycker det är en bra ansökan, ge killen en chans. han är ny inom rp så blir roligt att se hur han Rpar! - och därför kanske inte ansökan och det är så fullt ut bra.

Tjena! vart vill ni att jag ska ändra, alltså vilka frågor

har försökt att utveckla så gott jag kan just nu iallafall

Hej! Kul att du vill bli Whitelistad på Multistaden! :)

Skulle du kunna Utveckla dina svar lite!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka