Accepterad IP_Dynamo | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IP_Dynamo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199103141576

Vad är ditt namn i verkligheten? william wallerström

Vad är ditt discord namn? wille_07#0624

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Eriksson och han är 31 år gammal väldigt snäll, rolig och trevlig vill att folk ska vissa honom respekt, Gustav har adhd, dyslexi. Gustav är ifrån Polen och kom till Sverige när han var 15 år han har också gått SFI i nu 10 år och kan värken stava eller läsa och hatar när folk mobbar honom för det. Gustav är väldigt stor då han äter minst 2 hundar i veckan då det är grej dem gör i familjen Eriksson och har gjort det i nu 31 år. Gustav älskar sina barn som heter Kalle och Viktor dem är 19 år gamla och bor i Syrien då dem var tvungna att flytta för att Gustav inte var så snälla mot dem, Morsan till Kalle och Viktor har dem aldrig träffat då hon drog året efter hon fick barnen. och det var en liten sammanfattning om Anders liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem efter som jag har varit det förut för länge sedan och jag bidrar med en väldigt bra välutvecklad RP för båda mig och dem andra och jag vet hur jag ska göra och bete mig, jag kommer även kunna bidra med hjälp och stöd till servern i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med ett gott exempel för jag vet hur man RPar och hur man gör eftersom jag har gjort det förut väldigt mycket och vet hur det fungerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte behöver vara så jävla själviskt och kan låta andra också ha kul i RP så att bara inte du ska få vapen fetta bilar och att din motpartner som du utför ditt RP scenario med inte får något eller dör och fick ett skit tråkigt RP scenario framför sig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag satt i ett samtal med några kompiar i discord vi hade ganska så tråkigt och letade efter en rp server med många spelare på och så hittade vi en med många spelare som även var svensk vilket var ett stort plus. Direkt när man kom in var det som en helt ny värld än dem andra svenska fivem servarna alla var jätte trevliga inne på servern det var många som ville hjälpa till ingen ville oss något ont.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka