Accepterad iowambaku | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iowa

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicholas

Vad heter du på discord? Iowa#9236

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2002

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledningen för mig att bli medlemskaps ansvarig är för jag vill ha in nya,roliga,sköna och kompitenta individer på denna servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig för jag har vart i denna servern i strax över 1år och vart igenom dom ”bra” och dom ”dåliga” tiderna på servern, med detta menar jag att jag vet va man ska leta efter i folk som signalerar att dom passar in i denna servern

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Alltid med respekt och sen inte dömma en person innan man känner dom helt och behandla alla likadant oavsett vem det är

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill göra det som ett mål att bli medlem i unive och bara ta in dom personerna som vet hur man kan RP:a på det bästa sätt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven för att vara medlem på unive är att man ska kunna alla reglerna samt att utföra en bra men även rolig RP för alla i dens omgivning, men det viktigaste är reglerna sen kan vissa vara nya till RP vilket alla var någon gång och då får man se till att dom andra medlemmarna i unive ska kunna hjälpa den nya med sin RP

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Min roll hadde vart att inte få in individer som inte vet hur man RPar och sen även se till att folk håller en hög o rolig RP, kort sagt bära rollen med respekt

Hur ser din aktivitetet ut? Snittar varje dag efter jobb/plugg

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nee tror inte de

Välkommen till MA-teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka