Accepterad iowa | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iowa

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nicho11/

Ditt Hex-ID: 11000010e6a7f58

Vad är din discord tagg? iowa__

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? doxxing då jag antar det var för jag bytte profil bild till en grabb som tydligen spelar på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. lite osäker men jag antar att de va för min profilbild, jag kom hem o skulle gå in o gibba och då va jag Pbannad för "doxxing". den ända anlegningen måste vara för att jag kände de va dags o byta profilbild på DC och hadde fått en bild skickad som jag tycktre va fet o rolig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej då jag förstår att de blir doxxing men samtidigt så blir de fel då jag inte visste att detta var en grabb som kör unive, jag tänkte medtanke på lexty har en liknande bild så vrf inte...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. satt i unive möte och de prescis vart vapen wipe då skrev någon att de va bra då skrev jag "du har ju tappat det" sås om jag skriver med mina vänner.
icke medlem plocka min bil och då jagade jag han och skulle slå han för att få kontakt med han och då blev bannad för RDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle antingen kolla upp vem personen e på bilden eller helt änkelt intebytt till en sån bild

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka