Accepterad INYlex_ | Medlem ansökning [Nilsis] [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

INYlex_

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/INYLEX_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Skånska dagbladet#3911

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus silverberg han är 42 år gammal han är en aktiv person men mycket energi och klarar av de mesta men jag tänker att vi börjar från när marcus föddes han föddes i en liten stad vid namn höör i skåne i på en gård vid namn änglagården där han växte upp men en stora syster som backade honom i alla lägen när Marcus var 5 år gammal så omkom hans föräldrar i en bilolycka och då kvar stod bara han och hans 15 åriga storasyster de lärde sig att ta hand om gården och se till att alla djur hade de bra och att gården behöll sitt sken och de lyckades de med tills Marcus fyllt 15 då hans syster fick en tumör (cancer) i bröstet vilket hon kunde leva med i två år innan hon gick bort under den tiden så var Marcus helt själv hade ingen annan han tappade med andra ord hoppet på livet han slutade gå till skolan och han ansökte ej till ett gymnasium och hans betyg såg ej bra ut han bara satt och ville ta livet men de fans en sak som fick honom att fortsätta kämpa och de var hans syster och pappas ord sluta aldrig kämpa Marcus och de gjorde han inte häller han fortsatte ta hand om gården och göra gården till ett riktigt dröm hem vilket han även fick han kollade upp hur mycket han kunde få för gården och de visade sig att han kunde få 3,2 miljoner av gården vilket han sedan sålde emot sin vilja han ville egentligen inte sälja men han behövde pengarna och några månader senare så hade han köpt sig en bil ett hus samt en Harley Davidsson och sedan hittade en fru där han fick två barn och sedan efter några år blev Medlem i en mc klubb vid namn Dirty angels där han tillbringade ett bra tag av sitt liv i tills de hamnade i krig med en annan mc klubb där hans klubb förlorade många män samt tyvärr var tvungen att lämna av västen då de kände att de inte klarade mer och då gick Marcus in en en deportation i ett år och sedan var han tillbaka på banan igen med sin familj samt livet och nu en Marcus 42 år gammal och är i denna stad och vill bygga upp något som välden inte har sätt förut

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar grunden på servern jag har sett mycket på olika streamers och den ser väldigt bra ut. Jag söker även en seriös server som man kan ha roligt på utan att lalla. Jag har spelat på många serverar där det inte finns så mycket att göra och då tröttnar man, men jag har sett och fått rekommenderat att det finns mycket att göra och det finns mycket potential. Jag har även sett och hört att det finns mycket trevligt folk som kan sinn grej. Servern värkar också vara aktiv och det är ett plus för mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en angaskerad rpare som vill utvekla mitt rp hos er och kan mina grejer så jag kan rpa samt och kan rpa bra sunt förnuft

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna ett scenario att man inte behöver vinna scenariot så man låter den andra parten vinna

Hur hittade du Unive? genom streamers samt vänner som tipsat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka