Accepterad IntehattmaN | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IntehattmaN

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Esco_boostarn

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Norlin

Vad är ditt discord namn? IntehattmaN#4884

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Mina föräldrar är född i afrika men flyttade till sverige för 21 år sedan, de flyttade in i stan och inte ut mot landet men kände att det var lite ensamt med bara mina föräldrar så då kom jag. Jag är 20 år gammal och gillar bilar men jag jobbar inte med det eftersom jag inte lyckats få något jobb, Just nu jobbar jag på postnord. Jag har några kompisar i stan men inte många försöker skaffa mer. Jag känner mig glad i stan den är fin och har många fina bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag vill verkligen bli en större del av dethär communityt och jag tycker att jag har en bra förmåga för att Rollspela och vet hur man kan göra i olika situtioner men hur man också inte ska göra. Jag vet hur man styr upp scenarion och hur man ska bete sig i dem. Jag vill kunna skaffa jobb som mekaniker eftersom att jag är online väldigt mycket och spelar på servern en stor del av mina dagar varje dag så skulle jag nog vara bra som de och kunna hjälpa medborgare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli Whitelistad är för att jag vill bli en större del av detta underbara Community. Jag tycker om att spela FiveM men har inte riktigt hittat nån server som är så seriös före jag hittade denna otroliga servern. Jag Gillar När Det Är Seiös Roleplay Jag Tycker Det Är intressant.

Hur hittade du Unive? Jag såg videor på youtube och på tiktok när folk spelade på Unive, Sen så bestämde jag mig för att söka upp servern själv och hittade den, Jag Blev Också Rekomenderad Att Spela På Denhär Grymma Servern Av Några Kompisar Som Spelar på Servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att utveckla det samtidigt som jag har en underbar tid när jag spelar,Jag vill ha så kul som möjligt,Men vill Också Bli Bättre På Att Komma In I Min karaktär Mer Och Det Tror Jag Att Jag Kan Lära Mig Mer Av Samtidigt Som Jag Spelar På Servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället förutom Bästa Servern Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka