Nekad IntehattmaN | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IntehattmaN

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Neo Norlin

Vad heter du på discord? IntehattmaN#4884

Hur gammal är du? 09-10-2007 14år

Hur många timmar har du på Fivem? 444

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker att det behövs verkligen fler som jobbar inom bilmekaniker jobbet och jag har jobbat för mekonomen tidigare men jag slutade. Jag tror faktiskt att jag har vad som krävs för att bli just en chef och speciellt inom bilmekaniker jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har tidigare jobbat på mekonomen och vet då hur allt går till.

Berskiv din karaktär? Mina föräldrar är född i afrika men flyttade till sverige för 21 år sedan, de flyttade in i stan och inte ut mot landet men kände att det var lite ensamt med bara mina föräldrar så då kom jag. Jag heter Lars Larsson och är 20 år gammal och gillar bilar men jag jobbar inte med det just nu eftersomatt jag sa upp mig på mitt förra mekaniker jobb , Just nu jobbar jag på postnord. Jag har ganska många kompisar i stan och jag gillar allihop, Jag har även 2 brorsor som bor här i staden som nog är 2 av mina bästa vänner. Jag känner mig glad i staden, Den är riktigt fin och det finns många fina bilar här i stan

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne på unive ungefär från ungefär 14:45 till ungefär 22:30 men det är på vardagarna nu INNAN jag har fårr sommarlov vilket jag får den 13 Juni och då kommer jag nästan att kunna vara inne på heltid på servern.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag jag skulle förmodligen fortsätta spela på servern men det skulle vara jätte kul att bli chef och kunna spela med ännu högre rp nivå och att det blir ännu roligare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte, Unive bästa servern ju.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst allihopa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka