Accepterad IntehattmaN | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IntehattmaN

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Esco_boostarn/

Ditt Hex-ID: steam:110000106932e7a

Vad är din discord tagg? IntehattmaN#4884

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 8 Dagar Lång

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall, Slår folk utan anledning utanför bilfirman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog till en kille utanför marjas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt marjas lite för att jag väntade på min kompis som skulle köpa bil. När jag kommer precis framför marjas igen så ser jag att en person som tidigare har slagit min kompis slår han igen så då parkerar jag min bil och jag slår till den personen som slog min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban, Jag fattar att jag gjorde fel när jag slog en person. Jag visste att ajg gjorde fel men jag tänkte inte så mycket utan jag bara gjorde det eftersom att han tidigare hade slagit min kompis också så då ville jag ge igen för det den personen gjorde. Det har tidigare varit bråk och mycket lall men också rasism utanför marjas och sådana platser men när ajg har reportat det så har aldrig någon annan åkt på det. Men jag förstår varför jag blev bannad men ajg tycker fortfarande att det var en felaktig ban och att jag blev bannad i 8 dagar också så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad från Fivem servern 1 gång tidigare och det var för att jag körde min bugatti på en grusväg men jag lärde mig av mina fel då jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annuorlunda är att jag inte skulle ha slagit till den killen själv och att jag bara skulle ha reportat och clippat det eftersom att det var fel det han gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det kanske inte alltid är bäst att använda vål även om den personen gör någonting mot dig eller någon av dina kompisar och att om jag ser någon som gör fel så ska jag alltid reporta det och försöka alltid ha clip på när det händer så att jag har bevis.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka