Accepterad intealwin | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

intealwin

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Nej Alwin#5126

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2003

Berätta om din karaktär. Bott i staden några i staden i 25 år efter att som tonåring behövt byta skola för att blivit mobbad för mitt långa hår och konstiga musiksmak (kinesisk folkdans). Jag klippte av håret och började lyssna på ny musik och fick nya vänner på den nya skolan, jag var uppvuxen i en små familj med sin morsa, farsa och 2 syskon. Men när han var 20 så såg han sin familj bli överkörd av en man som körde full. Han gick in i en djup depression, men han tog sig ur den och bestämde sig för att han ska göra vad som helst för att bli polis och stoppa alla människor som gör illegala handlingar. Han jobbar ett dåligt underbetalt jobb på Postnord men när han inte är på jobbet så tränar han för att bli polis.
Han älskar att ta ett glas trocadero zero på onsdags kvällarna när det är "Efterlyst" på tv som han tycker är mycket spännande. Och om det är något i hans stad så håller han alltid extra utkik.
Han är nykter alkoholist efter hans djupa depression så han dricker bara läsk och ibland energidryck.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att vara extra rolig och ofta skämta till det för att alla ska få en rolig stund på servern och att vi alla kommer ha kul när vi spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är att vi agerar på ett sätt som gynnar den andra parten eller mina konkurrenter istället för att försöka maximera min egen vinst eller framgång. Det kan vara en strategisk eller taktisk beslut som jag fattar medvetet för olika syften.

Hur hittade du Unive? Jag och min polare gick igenom olika servrar men alla av dom var ganska tråkig till vi hittade Unive som vi tyckte var rolig så vi stannade och har spelat på ett tag.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka